Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. prowadzenia operatu ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu chełmskiego w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

Symbol oferty
ST.2110.7.2025
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Chełmie pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2025-04-16
Termin składania dokumentów
2025-04-30
Wymagane wykształcenie

wyższe geodezyjne

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe geodezyjne;
6) doświadczenie zawodowe – min. 1 rok pracy w geodezji.
       

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
2) znajomość ustawy o drogach publicznych; 
3) znajomość ustaw o lasach;
4) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych; 
5) znajomość ustawy Prawo wodne;
6) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego; 
7) znajomość Kodeksu cywilnego; 
8) znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece;
9) znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną;
10)  znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników;
11)  znajomość rozporządzeń do w/w ustaw;
12)   znajomość programu TurboEWID w stopniu zaawansowanym;
13)  umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, rozwiązywania problemów, samodzielność, praca zespołowa, obsługa interesanta;
14)  umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy, efektywność, rzetelność, odpowiedzialność;
15)  umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. 

Zakres obowiązków

1) zakładanie i aktualizacja w systemie informatycznym operatu ewidencji gruntów i budynków w oparciu o dokumentację geodezyjną i kartograficzną przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.;
2) wprowadzanie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
3) archiwizacja dokumentacji stanowiącej podstawę ujawniania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków;
4) sporządzanie i przesyłanie zawiadomień o zmianach w danych ewidencyjnych do: organów podatkowych – w wypadku zmian danych mających znaczenie dla wymiaru podatków: od nieruchomości, rolnego i leśnego, wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego - w wypadku zmian danych objętych działem I ksiąg wieczystych, właściwych miejscowo jednostek statystyki publicznej w wypadku zmian w cechach adresowych nieruchomości oraz dopisywaniu i wykreślania budynków, osób i jednostek organizacyjnych, na których wniosek lub zgłoszenie zmiana została wprowadzona;
5) udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym w formie: wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów z tego operatu, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego, plików komputerowych sformatowanych zgodnie z obowiązującym standardem wymiany danych ewidencyjnych, usług, o których mowa w art. 9 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze przestrzennej;
6) wydawanie licencji i wystawianie dokumentów opłaty za wydane wypisy i inne informacje z operatu ewidencji gruntów i budynków;
7) prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości, udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym i innym osobom, wyciągów z operatów szacunkowych i informacji o cenach nieruchomości wynikających z umów notarialnych;
8) kontrola zgodności stanu operatu ewidencji gruntów ze stanem faktycznym i prawnym;
9) egzekwowanie od osób władających nieruchomościami, które spowodowały zmiany, obowiązku dostarczenia odpowiednich dokumentów sankcjonujących wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków;
10) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność działki gruntu i działek pod budynkami osobie, która przekazała gospodarstwo rolne Państwu w zamian za rentę lub jego następcom prawnym;
11) współdziałanie z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie, Sądem Rejonowym w Krasnymstawie, właściwymi Urzędami Gmin i Miast, KRUS-em w Chełmie, ZUS, Urzędem Skarbowym w Chełmie, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i innymi organami administracji publicznej w zakresie dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.

Wymagane dokumenty


1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach zawodowych i umiejętnościach;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
       
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
 

Warunki pracy

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1;       
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze
5) budynek wyposażony jest w windę.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu marcu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył  6 %.

Miejsce składania dokumentów

dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. prowadzenia operatu ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu chełmskiego w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). 
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy.
2) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
3) Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata,  a następnie komisyjnie niszczone;
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.

Załączniki
  • pdf 229 KB pobrano: 26 razy
  • odt 55,5 KB pobrano: 15 razy
  • doc 27,5 KB pobrano: 16 razy

  • Wybrany kandydat
    Olga Fajman

    Uzasadnienie wyboru
    Starosta Chełmski informuje, że w wyniku zakończenia procedury otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, do zatrudnienia na stanowisku podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami została wybrana Pani Olga Fajman zamieszkała w miejscowości Uher. Pani Olga Fajman spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wymagane wykształcenie oraz staż pracy. Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pani Olga Fajman wykazała się bardzo dobrą znajomością wymaganych zagadnień. Posiadane predyspozycje, kwalifikacje i wiedza sprawiają, że Pani Olga Fajman jest osobą odpowiednią do pracy na wskazanym stanowisku.
    Olga Fajman

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Arciszewska
    Dodano do BIP dnia 16-04-2025 12:59:22