Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Komunikaty dla wykonawców

 

KOMUNIKATY DLA WYKONAWCÓW

 

Starostwo Powiatowe w Chełmie informuje, iż postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej 130 000 zł podlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych (postępowania ustawowe) są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl/

Dostęp do wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego nadal będzie możliwy poprzez stronę https://spchelm.bip.lubelskie.pl w zakładce „Zamówienia powyżej 130 000 zł”.

Dostęp do Platformy Przetargowej dla Wykonawców jest bezpłatny.

 


 

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Katarzyna Torbiczuk, dane kontaktowe: iod@powiatchelmski.pl
  3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą:
    • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
  5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa.
  6. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pana/Pani jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  7. W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  8. Posiada Pan/Pani:
    −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących*;
    −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
    −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
  9. Nie przysługuje Panu/Pani:
    − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pana/Pani jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Szukaj dokumentów
od do
Dane Przenieś Opcje Tytuł Data utworzenia Znak dokumentu Wprowadzający Wytwarzający Wydział