Podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych
wyższe
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe;
6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, jej aktów wykonawczych;
7) doświadczenie zawodowe – minimum dwuletni staż pracy na podobnym stanowisku .
2. Wymagania dodatkowe:
1) wiedza merytoryczna:
a) znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania do wykonywania zadań,
b) umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;
2) uprawnienia zawodowe: ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych;
3) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych:
Microsoft Word, Writer, Microsoft Excel;
4) kompetencje dotyczące predyspozycji osobowościowych:
a) umiejętność syntezy danych, podejmowania decyzji,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, uczciwość i obiektywizm,
d) umiejętność planowania i organizacji pracy,
e) rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
1) przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z wydziałami Starostwa Powiatowego w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia;
2) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;
3) wykonywanie czynności poprzedzających zawieranie umów o udzielanie zamówienia publicznego oraz wykonywanie czynności z zakresu koordynacji zamówień publicznych w wydziałach i jednostkach organizacyjnych Starostwa;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 zł;
5) prowadzenie scentralizowanej obsługi zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) prowadzenie na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych zamówienia publiczne, w granicach środków przeznaczonych w budżecie;
b) wszczęcie postępowania przetargowego po złożeniu przez Dyrektora jednostki obsługiwanej wniosku o uruchomienie procedury przetargowej, zawierającego opis przedmiotu zamówienia;
6) przygotowywanie informacji z udzielnych zamówień publicznych;
7) przygotowanie dokumentacji do kontroli w przypadku postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
8) przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych;
9) wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonymi w umowie rodzajem pracy.
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.
w miesiącu maju 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.
dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 16 czerwca 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa).
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.
Dodano do BIP dnia 04-06-2025 13:28:25