Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych

Symbol oferty
ST.2110.4.2025
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Chełmie pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2025-03-20
Termin składania dokumentów
2025-04-01
Wymagane wykształcenie

 wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe;
6) uprawnienia zawodowe: ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych;
7) doświadczenie zawodowe –  minimum dwuletni staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych.
       

2. Wymagania dodatkowe:

1) wiedza merytoryczna:
a) znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania do wykonywania zadań, 
b) umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;

2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych:
Microsoft Word, Writer, Microsoft Excel,;

3) kompetencje dotyczące predyspozycji osobowościowych:
a) umiejętność syntezy danych, podejmowania decyzji,
b) umiejętność pracy w zespole, 
c) umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, uczciwość i obiektywizm,
d) umiejętność planowania i organizacji pracy,
e) rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Zakres obowiązków

1) przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z wydziałami Starostwa Powiatowego w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia;
2) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;
3) wykonywanie czynności poprzedzających zawieranie umów o udzielanie  zamówienia publicznego oraz wykonywanie czynności z zakresu koordynacji zamówień publicznych w wydziałach i jednostkach organizacyjnych Starostwa;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 zł;
5) prowadzenie scentralizowanej obsługi zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) prowadzenie na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych zamówienia publiczne, w granicach środków przeznaczonych w budżecie;
b) wszczęcie postępowania przetargowego po złożeniu przez Dyrektora jednostki obsługiwanej wniosku o uruchomienie procedury przetargowej, zawierającego opis przedmiotu zamówienia;
6) przygotowywanie informacji z udzielnych zamówień publicznych;
7) przygotowanie dokumentacji do kontroli w przypadku postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
8) przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych;
9) wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa  i ustalonymi w umowie rodzajem pracy.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
       
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
 

Warunki pracy

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1;       
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył  6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 1 kwietnia 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). 
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.

Załączniki
  • pdf 189 KB pobrano: 18 razy
  • odt 55,5 KB pobrano: 9 razy
  • doc 27,5 KB pobrano: 10 razy

  • Wybrany kandydat
    brak

    Uzasadnienie wyboru
    Starosta Chełmski informuje, że w wyniku zakończenia procedury otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, nie wybrano kandydata do zatrudnienia na stanowisku podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych. W dniu 20 marca 2025 r. został ogłoszony nabór na wolne stanowisko urzędnicze tj. podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych. Na w/w stanowisko wpłynęła jedna oferta, jednak kandydat nie udokumentował minimum dwuletniego stażu pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych.
    brak

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Arciszewska
    Dodano do BIP dnia 20-03-2025 13:47:10