Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
KARTA USŁUGI |
|
KO15 |
Wpisanie i wykreślenie adnotacji |
Komórka Organizacyjna |
Wydział Komunikacji i Spraw Obywatelskich |
Tel./Fax.: |
82 562 75 33 / 82 562 75 10 |
Adres: |
22-100 Chełm, Pl. Niepodległości 1 |
I. Wymagane dokumenty |
|
1. Wypełniony wniosek Do wglądu: |
|
II. Miejsce złożenia dokumentów |
|
Starostwo Powiatowe w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr: 129 |
|
III. Opłaty |
|
BRAK, oprócz przypadków, w których zachodzi konieczność złożenia pełnomocnictwa, należy dołączyć do niego opłatę skarbową w wysokości 17 zł (wyjątek – jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) wpłacaną na rachunek Urzędu Miasta Chełm. |
|
IV. Termin i sposób załatwiania |
|
Wpisanie (wykreślenie) adnotacji o zastawie rejestrowym następuje bez zbędnej zwłoki. |
|
V. Tryb odwoławczy |
|
BRAK |
|
VI. Podstawa prawna |
|
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 czerwca 2004 r. w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz. U. nr 145 poz. 1542) |
|
VII. Inne informacje uzupełniające |
|
|
|
Osoba odpowiedzialna za aktualizację: Konrad Nowak |
Dodano do BIP dnia: 2015-11-18 10:30:31