Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
AB 010 - Wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej lokalu
Status
Data utworzenia
2016-12-19
Opis

KARTA USŁUGI

AB 010

Wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej lokalu

Komórka Organizacyjna

Wydział Architektury i Budownictwa

Tel./Fax.:

82 562 76 49 / fax. 82 562 75 10

Adres:

22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1

I. Podstawa prawna

  1. § 5 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001r w sprawie
    dodatków mieszkaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 156, poz. 1817 z późn. zm.)

  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2020 roku , poz. 256 z późn. zm.)

II. Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej lokalu. (Druk wniosku AB.010).

III. Wymagane załączniki

 

IV. Opłaty

Zwolnione z opłaty skarbowej na zasadach ogólnych określonych w ustawie o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz.1000 z późn. zm.)

V. Termin załatwienia sprawy

Pomiary powierzchni użytkowej lokalu przez pracownika Starostwa Powiatowego.
Wydanie zaświadczenia w terminie do 7 dni

VI. Miejsce załatwienia sprawy

Starostwo Powiatowe w Chełmie, Wydział Architektury i Budownictwa, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm

VII. Tryb odwoławczy

Zażalenie od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia o powierzchni użyt-kowej przysługuje stronie w terminie 7 dni od dnia doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Chełmskiego.

VIII. Inne informacje uzupełniające

Organ administracji, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić
w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające.

Osoba odpowiedzialna za aktualizację:

Tryksa Agata – Pomoc administracyjna, Nr pokoju 90, Nr telefonu 82 562 76 49

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tryksa Agata
Dodano do BIP dnia: 2015-08-18 11:12:34