Podinspektor w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
średnie
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: średnie;
6) doświadczenie zawodowe – co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach;
2) znajomość ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody;
3) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania i finansowania samorządu powiatowego;
4) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
5) znajomość programów komputerowych: Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point;
6) umiejętności komunikacyjne i interpersonalne tj:
a) umiejętność podejmowania decyzji,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych,
d) odporność na stres,
e) umiejętność planowania i organizacja pracy,
f) rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
1) przygotowywanie decyzji określających zadania i zasady prowadzenia właściwej gospodarki leśnej w lasach rozdrobnionych, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o powierzchni do 10 ha, na podstawie inwentaryzacji stanu lasu;
2) przygotowywanie decyzji nakazujących właścicielom lasów wykonywanie obowiązków, wynikających z uproszczonych planów urządzenia lasu lub art. 13 ustawy o lasach;
3) w przypadku wystąpienia organizmów szkodliwych, w stopniu zagrażającym trwałości lasu – przygotowywanie zarządzeń, zobowiązujących do wykonania zabiegów ochronnych;
4) wydawanie zaświadczeń o objęciu działek uproszczonym planem urządzenia lasu;
5) przygotowywanie i udostępnianie informacji o środowisku, pobieranie opłat za wyszukiwanie i przygotowywanie informacji, sporządzanie kopii dokumentów lub danych;
6) współpraca z innymi organami administracji samorządowej, rządowej i innymi jednostkami w zakresie gospodarki leśnej;
7) udział w komisjach przetargowych w zakresie zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku pracy
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 2016. 119) i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1;
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.
w miesiącu listopadzie 20203 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 15 grudnia 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa).
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.
Dodano do BIP dnia 01-12-2023 14:23:43