Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor w Wydziale Budżetu i Finansów

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Chełmie pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2023-10-18
Termin składania dokumentów
2023-10-30
Wymagane wykształcenie

 wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja;
6) doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w zakresie naliczania wynagrodzeń.
      
2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
2) praktyczna znajomość przepisów z zakresu wykonywanych zadań, w tym:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Karta nauczyciela,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;
3) znajomość obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Exel);
4) kompetencje personalne:
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista, uczciwość, rzetelność, odpowiedzialność.

Zakres obowiązków

1) obsługa w zakresie płac Domu Pomocy Społecznej w Rejowcu i Domu Dziecka w Siedliszczu, w tym:
a) sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy oraz naliczanie związanych z tym zaliczek na podatek dochodowy, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Solidarnościowy oraz wpłat na Pracownicze Plany Kapitałowe,
b) sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz innych informacji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
c) wystawianie i przekazywanie imiennych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy oraz deklaracji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy.

 

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
       
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym
w Chełmie zgodnie z  rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 2016. 119) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych”.

Warunki pracy

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac  Niepodległości 1;      
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu wrześniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył  6 %.

Miejsce składania dokumentów

dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 30 października 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). 
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.

Załączniki
  • pdf 157 KB pobrano: 13 razy
  • doc 24 KB pobrano: 4 razy
  • doc 27,5 KB pobrano: 9 razy

  • Wybrany kandydat
    Iwona Zduńczuk

    Uzasadnienie wyboru
    Starosta Chełmski informuje, że w wyniku zakończenia procedury otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, do zatrudnienia na stanowisku inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów została wybrana Pani Iwona Zduńczuk zamieszkała w Chełmie. Pani Iwona Zduńczuk spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe, oraz wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie naliczania wynagrodzeń. Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pani Iwona Zduńczuk wykazała się bardzo dobrą znajomością wymaganych zagadnień. Posiadane predyspozycje, kwalifikacje i wiedza sprawiają, że Pani Iwona Zduńczuk jest osobą odpowiednią do pracy na wskazanym stanowisku.
    Iwona Zduńczuk

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Arciszewska
    Dodano do BIP dnia 18-10-2023 13:02:07