Podinspektor ds. prowadzenia bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych przedmiotowych geometrycznych i opisowych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
wyższe, średnie geodezyjne
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe, średnie geodezyjne;
6) doświadczenie zawodowe – min. 3 lata w geodezji.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
2) znajomość ustawy o drogach publicznych;
3) znajomość ustaw o lasach;
4) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
5) znajomość ustawy Prawo wodne;
6) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
7) znajomość Kodeksu cywilnego;
8) znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece;
9) znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną;
10) znajomość rozporządzeń do w/w ustaw;
11) znajomość programu TurboEWID w stopniu zaawansowanym;
12) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, rozwiązywania problemów, samodzielność, praca zespołowa, obsługa interesanta;
13) umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy, efektywność, rzetelność, odpowiedzialność;
14) umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
1) przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń prac geodezyjnych oraz wydawanie informacji o materiałach powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do zgłoszeń prac geodezyjnych;
2) przygotowanie materiałów zasobu do zgłoszeń prac geodezyjnych;
3) udzielanie informacji o materiałach znajdujących się w zasobie, osobom innym niż Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych;
4) przyjmowanie wniosków i udostępnianie materiałów zasobu dla osób fizycznych i prawnych innych niż Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych;
5) skanowanie dokumentacji geodezyjnej włączonej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obróbka zeskanowanych plików oraz ich implementacja do systemu TurboEWID;
6) wystawianie licencji i dokumentów obliczania opłaty za udostępnione materiały;
7) uczestniczenie w pracach związanych z porządkowaniem, archiwizowaniem a także brakowaniem i wyłączaniem dokumentów zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
8) współpraca z GUGiK i ośrodkami dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie zajmowanego stanowiska służbowego;
9) przygotowanie akt do przekazania do archiwum;
10) uczestniczenie w pracach związanych z brakowaniem i wyłączeniem dokumentów z zasobu geodezyjno-kartograficznego i innych;
11) właściwa ochrona danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem osobowej bazy danych.
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach zawodowych i umiejętnościach;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym
w Chełmie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 2016. 119) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych”.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm Plac Niepodległości 1;
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.
W miesiącu wrześniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. prowadzenia bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych przedmiotowych geometrycznych i opisowych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 30 października 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa).
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.
Dodano do BIP dnia 18-10-2023 13:31:27