Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

inspektor w Wydziale Budżetu i Finansów

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Chełmie pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2023-08-22
Termin składania dokumentów
2023-09-05
Wymagane wykształcenie

wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanse

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanse;
6) doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy w księgowości lub pracy w zakresie naliczenia wynagrodzeń.
       
       
2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o finansach publicznych;
2) praktyczna znajomość przepisów z zakresu wykonywanych zadań, w tym:
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Karta nauczyciela,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawy oświadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby 
i macierzyństwa;
3) znajomość obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Exel);
4) kompetencje personalne:
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista, uczciwość, rzetelność, odpowiedzialność.

Zakres obowiązków

1) obsługa w zakresie płac jednostek budżetowych tj.  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wierzbicy i Liceum Ogólnokształcące w Dubience, w tym:
a) sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy oraz naliczanie związanych z tym zaliczek na podatek dochodowy, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Solidarnościowy oraz wpłat na Pracownicze Plany Kapitałowe,
b) sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz innych informacji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
c) wystawianie i przekazywanie imiennych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy oraz deklaracji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy;
2) ewidencja analityczna ilościowo-wartościowa środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
       
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z  rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 2016. 119) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.

Warunki pracy

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac  Niepodległości 1;    
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

w miesiącu lipcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył  6 %.

Miejsce składania dokumentów

dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów Starostwa Powiatowego w Chełmie” w terminie do dnia 5 września 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). 
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi


1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.

Załączniki
  • doc 24 KB pobrano: 10 razy
  • doc 27,5 KB pobrano: 8 razy
  • pdf 162 KB pobrano: 34 razy

  • Wybrany kandydat
    Agnieszka Ćwir

    Uzasadnienie wyboru
    Starosta Chełmski informuje, że w wyniku zakończenia procedury otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1, do zatrudnienia na stanowisku inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów została wybrana Pani Agnieszka Ćwir zamieszkała w Sawinie. Pani Agnieszka Ćwir spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe, oraz wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie naliczania wynagrodzeń. Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pani Agnieszka Ćwir wykazała się bardzo dobrą znajomością wymaganych zagadnień. Posiadane predyspozycje, kwalifikacje i wiedza sprawiają, że Pani Agnieszka Ćwir jest osobą odpowiednią do pracy na wskazanym stanowisku.
    Agnieszka Ćwir

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Arciszewska
    Dodano do BIP dnia 22-08-2023 09:36:14